Dymospecialist voor alle Dymo producten Tel. 0418 671562

Dymospecialist Support

Storing:  Witte etiketten Dymo Labelwriter oplossen  

*De nieuwste Windows-update heeft enkele problemen veroorzaakt waardoor nu enkel blanco etiketten worden afgedrukt vanuit onze software.
Het Dymo team heeft het probleem in DYMO Connect, DYMO Label Software en DYMO ID (XTL) kunnen oplossen door een nieuwe update te introduceren.
U kan de nieuwste software-update in DYMO Connect uitvoeren door op "Help" te klikken en te "Controleren op updates" en zo de nieuwste versie te downloaden.
Klik hier  om de nieuwste DYMO Connect software te downloaden.
Klik hier om de nieuwste DYMO ID-software-update te downloade.
>Klik hier om de nieuwste DYMO Label-software-update te downloaden.

Voor storing, defecten en garantie vragen of meldingen

Algemeen Dymo helpdesk:  Mailcontact

Fabrikant Dymo Helpdesk Tel. +31 (0) 70 7703820    /  België Tel. +32 (0) 27007453                                                                                                                              
DYMO software downloads:                     DYMO  kies apparaat / software

DYMO gebruiksaanwijzingen:                  DYMO   kies apparaat / manuals



Enkele tips bij storing Dymo Labelwriter

 ►De rol etiketten vast klemmen links op de spoel en met de etiketten naar beneden in het apparaat voeren.

►Bij het vast lopen van etiketten of dat ze in de printer blijven kunt u voorzichtig het voorfront verwijderen. Beginnen waar u de etiketten invoert.

Nooit de etiketten tegen houden door eraan te trekken. Stoppen door stroom eraf te nemen.

Enkele tips bij storingen van Dymo Tape apparaten.

Afdrukken:  slecht, vreemde tekens of niets
Vaak is het probleem verholpen door batterijen te vernieuwen. Als de Dymo in de war is Reset het apparaat door enkele minuten de stroom eraf te nemen en/of batterijen eruit te nemen.

► Tape schuin afknippen of wel geluid maar de tape komt niet naar buiten.
Lettertape cassette opnieuw erin plaatsen met de tape een klein stukje naar buiten, eventueel iets aan trekken, zodat de tape-rol in de cassette los komt.

Registreer uw DYMO apparaten u krijgt hiervoor 1 jaar extra garantie en hulp.

Is uw apparaat stuk, heeft u een hulp vraag, bel altijd de helpdesk 

NL Tel.
+31 (0) 70 7703820   / België +32 (0) 27007453  gratis verzending defect apparaat.